Isnin, 21 Oktober 2013

ESP Shaklee pilihan ramai untuk yang berdiet dan ingin kurus

Ramai yang bertanya kepada saya cara membancuh ESP Shaklee untuk berdiet dan ingin kurus. Bagi saya, ESP Shaklee tu boleh je dibancuh dengan minuman kegemaran anda asalkan bukan kopi atau teh. Kalori pun kena jaga jugak sebab ESP Shaklee ni memang sedap. Apatah lagi kalau dibancuh sejuk-sejuk. Berita baik untuk yang berdiet dan ingin kurus, ESP Shaklee ini mengenyangkan dan mengurangkan rasa ingin mengunyah.

Pengalaman saya sendiri mengambil Shaklee untuk berdiet dan gastrik. Untuk kurus tu sedang diusahakan.

ESP Shaklee ni paling sedap kalau dibancuh dan shake bersama Jus Oren Tropicana. Tambahkan ais beberapa ketul. Yummy! Nak sedap lagi, tambah yogurt asli.

Resepi ESP dan Jus Oren

250ml jus Oren Tropicana
1 sudu besar ESP Shaklee
Beberapa ketul ais

Shaker untuk menyebatikan semua bahan di atas.


Selain tu, saya suka kalau ESP Shaklee dicampur dengan susu segar berais. Memang agak pekat, jadi biasanya setiap bancuhan saya cuma letak sesudu besar sahaja. Sehari saya akan ambik 3 kali. 

Kadang-kadang saya akan tambah 2 keping biskut Oreo yang dihancurkan dan di shake bersama.

Untuk lebih sihat, saya akan shake buah-buahan seperti limau atau pisang. Anda boleh mencuba buah-buahan lain mengikut kegemaran masing-masing.

Nak dapatkan ESP Shaklee? Hubungi saya sekarang!

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan rundingan dan pilihan vitamin yang sesuai bajet dan keperluan anda.

Saya, Puan Mazuin Ahmad adalah Independet Distributor (ID 892182).
COD boleh dilakukan untuk kawasan Sri Aman serta pengeposan ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Saya menunggu sms/whatsapp anda ke nombor 010-5922567.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan