Ahad, 2 Mac 2014

Gabungan mantap vitamin Shaklee untuk kulit yang halus, gebu dan mulus

Runsing dengan masalah kulit berjerawat  dan jeragat yang tidak berkesudahan? Selalu menginginkan kulit yang halus mulus dan gebu? Teruskan membaca kerana anda pasti menemukan jawapannya.

Secara peribadi, saya amat mengagumi Shaklee kerana tanpa saya duga, niat untuk menyusukan bayi sepenuhnya dengan susu ibu diberkati dengan kulit yang semakin halus dengan parut-parut jerawat yang semakin pudar. Saya percaya, sedikit masa lagi, saya mampu mendapatkan kulit yang halus, gebu dan mulus. Masalah kulit sejak remaja memang merunsingkan. Beribu wang telah dibelanjakan untuk mendapatkan kulit yang sihat.

Bagaimana ESP & Vitamin E Shaklee membantu memperbaiki struktur kulit anda?

Vitamin kegemaran saya sejak dahulu lagi adalah ESP. ESP menjadikan kulit kita semakin elok dan menghilangkan parut-parut serta jeragat pada wajah sekiranya diamalkan secara konsisten. Energized Soy Protein membantu dalam menghasilkan sel-sel baru yang berkualiti. Kulit menjadi putih dan parut semakin pudar.


Gabungan mantap ESP untuk mendapatkan kulit yang halus mulus dan gebu adalah vitamin E. Vitamin E menjadikan kulit awet muda, memperbaiki parut dan menjadi agen anti-penuaan.

Selain itu, pengambilan air kosong banyak membantu dalam proses detoks.

Testimoni Puan Aleena ~

" ALHAMDULILLAH...sejak mengamalkan vitamin E dan ESP Shaklee, parut semakin menghilang, kulit semakin putih. Saya mengambil ESP dan vitamin E setiap hari..sangat berpuas hati kerana kulit saya makin berseri."

Anda mahu seperti Puan Aleena? DAPATKAN SEKARANG!!!


Lain-lain Testimoni
Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan rundingan dan pilihan vitamin yang sesuai bajet dan keperluan anda. Saya adalah pengguna Shaklee dan saya boleh kongsi pengalaman hebat saya bersama produk Shaklee.


Saya, Puan Mazuin Ahmad adalah Independet Distributor (ID 892182). COD boleh dilakukan untuk kawasan Sri Aman serta pengeposan ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Saya menunggu sms/whatsapp anda ke nombor 010-5922567.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan