Isnin, 3 April 2017

Pengedar Sah Shaklee di Sri Aman dan Kuching, Sarawak

Anda sedang mencari supplemen Shaklee? Saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Sri Aman, Sarawak. Urusniaga COD (Cash On Delivery) boleh dilakukan di kawasan Sri Aman dan kawasan berdekatan, Penghantaran secara poslaju dan Gdex juga boleh dibuat untuk seluruh Malaysia dan Brunei. Penghantaran menggunakan bas juga boleh digunakan sekiranya kawasan anda tiada perkhidmatan poslaju atau Gdex.



Hubungi saya sekarang, Pengedar Sah Shaklee anda yang berpengetahuan dan boleh membantu anda dengan konsultasi berterusan sekiranya anda mendapatkan supplemen Shaklee anda daripada saya. Selain itu, anda juga boleh mendapatkan E-Book secara PERCUMA yang khas diberikan kepada pelanggan-pelanggan saya sahaja.

Sekiranya anda berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut dan urusan pendaftaran keahlian Shaklee. Dengan hanya bermodalkan yuran keahlian RM69, anda sudah layak menjadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee. Sekarang Shaklee telah dijalankan secara online dan semuanya di hujung jari anda.

Klik Order Online untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda.

Pengedar Sah Shaklee anda,

ID 892182
016.857.9722 (whatsapp/sms/call)

2 ulasan: