Jumaat, 16 Januari 2015

Set Kurus Shaklee Yang Menjadi Pilihan Lelaki dan Wanita


Sekarang ni, di mana-mana orang bercakap tentang Set Kurus Shaklee yang menjadi buruan kerana ia bukan hanya sesuai untuk kaum wanita malah untuk kaum lelaki juga. Set kurus Shaklee ini menjadi pilihan individu yang mementingkan produk yang diambil mereka selamat, berkesan dan semulajadi.


Set Kurus Shaklee ini terdiri daripada Alfalfa, Lecithin dan ESP. Setiap item di dalam set ini mempunyai fungsi dan tugas masing-masing. 

ESP membantu dalam penurunan berat badan kerana ia membantu memberi rasa kenyang dan mengurangkan rasa untuk sentiasa mengunyah makanan yang merupakan cabaran utama dalam penurunan berat badan yang berkesan. 




Alfalfa bertindak sebagai fiber di dalam badan kita. Fiber amat penting untuk memastikan usus kita menjalankan fungsinya dengan baik dan berkesan.
 


Asasnya, lecithin berfungsi sebagai 'pemecah lemak' (fat emulsifier). Lecithin didapati daripada tisu haiwan dan tumbuh-tumbuhan seperti jagung, telur dan kacang soya.













Hubungi saya sekarang! Pengedar Sah Shaklee anda untuk kawasan Sri Aman dan Kuching. Penghantaran secara pos boleh diuruskan dengan menggunakan Poslaju/Gdex. 

Shaklee Independent Distributor yang boleh membantu anda dan memberikan konsultasi berterusan.

Puan Mazuin Ahmad
ID 892182
010 5922567 ~ whatsapp/sms

Anda pasti tidak menyesal kerana memilih saya sebagai pengedar Shaklee anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan