Ahad, 8 Februari 2015

Men"Shaklee" kan rumah dan keluargaku

Setelah banyak kesan positif sejak saya mengamalkan supplemen Shaklee, sekarang saya dalam proses untuk menShaklee kan rumah dan keluarga..hehe..Yalah kan, produk bagus dan selamat, mestilah nak kongsi dengan orang-orang tersayang. Maksudnya sekarang saya sedang dalam proses menukarkan produk kebersihan di rumah ni dengan produk Shaklee.

Perbezaan Shaklee 


Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Tanpa gas beracun
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
  • Tanpa bahan pewangi
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin

Berkesan
  • Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama

Mesra Alam


  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh kitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan



Saya mulakan dengan Basic H. Saya sangat suka dengan basic H sebab dalam satu botol, pelbagai kegunaan dan faedah dapat kita perolehi daripada Basic H ini. Untuk mop lantai, lap cermin, mencuci dapur dan secara kesimpulannya, seluruh rumah boleh kita bersihkan dengan menggunakan Basic H ini. Kalau mop lantai rumah, lama jugaklah berkilat dan tak perlu dah nak mop selalu. Saya kan 'rajin' sangat mengemop lantai. Selain tu, barangan lain pun saya cuci dengan Basic H ni, seperti utensil dan toys Mieya.

Selain itu, dalam set Get Clean Shaklee ini juga terdapat Hand Dish Wash. Cecair pekatan mencuci pinggan ini amatlah berbaloi digunakan. Baunya yang menyenangkan dan buih yang mudah untuk dibersihkan amat menjimatkan masa cucian kita. Selain itu, Hand Dish Wash Shaklee ini amat sesuai bagi orang-orang yang sensitif kulit tangannya kepada bahan kimia seperti tangan saya.



Rangkaian produk Get Clean Shaklee yang lain adalah Fresh Laundry dan Shaklee Soft Fabric. Saya sangat suka dengan baunya yang segar, sangat sesuai dengan namanya Fresh Laundry. Baju pun lebih lembut dan mudah untuk diseterika.


Get Clean Fresh Laundry

Get Clean Soft Fabric

Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Saya Puan Mazuin Ahmad adalah pengedar sah Shaklee anda yang berada di Sri Aman Sarawak. Walk in dan COD sangat dialukan untuk kawasan Sri Aman dan sekitarnya.

Penghantaran secara poslaju/bas dan Gdex boleh dilakukan untuk seluruh Malaysia dan Brunei. In shaa Allah.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan