Jumaat, 3 Januari 2014

day 26 ~ my obsessions


Walau terlewat sehari untuk tajuk hari ke 26 ni, saya tetap nak buat jugak..hehe..malas nak nyatakan alasan kenapa tak buat semalam. Hidup biarlah mencari jalan dan bukan nya alasan. Ye tak?

Sekarang obsesi saya adalah Mieya Izzara. Si comel buah hati saya yang menjadi penghibur setiap masa. Telatahnya yang semakin bijak dan lucu selalu membuat saya dan hubby ketawa.



Selain itu saya juga obses bukan obese ye..obses menjaga kesihatan dengan mengambil supplement. Sebabnya sejak saya mengamalkan supplements Shaklee ni saya berasa lebih sihat dan bertenaga. 


ESP yang menjadi kegemaran saya sejak setahun yang lalu. Supplement wajib saya ambik setiap hari ni.

http://vitaminuntuksihatcantik.blogspot.com/2013/11/set-menyusu-shaklee-set-ajaib.html?m=1

Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Saya Puan Mazuin Ahmad adalah pengedar sah Shaklee anda yang berada di Sri Aman Sarawak. Walk in dan COD sangat dialukan untuk kawasan Sri Aman dan sekitarnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan