Ahad, 12 Januari 2014

Kulit kembali remaja dengan supplemen Shaklee

Seronok bila baca komen dan sms kawan-kawan dan kaum keluarga yang dah merasa kehebatan dan keberkesanan vitamin Shaklee ni. Terutamanya untuk kulit.

Ada yang baru mencuba dah mulai merasai kesan positifnya. Ada yang mengambil masa agak lama. Seperti yang selalu saya beritahu kepada pelanggan saya,  Shaklee ini adalah makanan tambahan dan bukannya ubat. Cepat atau lambat bergantung dengan keadaan dan keperluan tubuh individu itu sendiri. Sekiranya ditambah dengan disiplin pengambilan yang telah saya buat khas untuk mereka,  maka pasti kesan postif akan menyusul. Kuncinya adalah sabar dan konsisten. Selain mampu dimiliki dan jimat untuk penggunaan masa yang agak lama, vitamin Shaklee seharusnya sudah menjadi pilihan anda sekarang. Anda tidak perlu risau dengan kesan sampingan kerana setiap vitamin yang dihasilkan oleh Shaklee telah menjalani beratus ujian dan diterbitkan dalam berpuluh jurnal. Sikap teragak-agak anda untuk mencuba vitamin Shaklee akan merugikan anda sendiri.

Testimonial EKSKLUSIF dari pelanggan saya ♥


Nak tahu vitamin Shaklee apa yang beliau amalkan? Hubungi saya sekarang! EKSKLUSIF hanya untuk anda ♥

Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Saya Puan Mazuin Ahmad adalah pengedar sah Shaklee anda yang berada di Sri Aman Sarawak. Walk in dan COD sangat dialukan untuk kawasan Sri Aman dan sekitarnya.

Penghantaran secara poslaju/bas dan Gdex boleh dilakukan untuk seluruh Malaysia dan Brunei. In shaa Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan