Jumaat, 24 Januari 2014

Merawat darah tinggi

Kalau dulu, penyakit darah tinggi sering dikaitkan dengan warga tua. Namun sekarang tidak lagi. Penyakit ini sudah tidak megenal usia. Cara hidup dan pemakanan zaman sekarang banyak mendorong ke arah berlakunya penyakit ini.

Ramai orang yang enggan terikat dengan ubat hospital telah memilih untuk mengambil dan mengamalkan vitamin Shaklee.

Antara vitamin yang sesuai untuk penyakit ini adalah 3 vitamin asas, iaitu Vitalea, B complex dan Vitamin C yang berperanan membekalkan sokongan yang diperlukan oleh sistem imun badan untuk melawan sebarang kesan jangkitan dan mengekalkan kesihatan kardio-vaskular.

Selain itu, vitamin Shaklee lain yang merupakan gabungan nutrien antioksidan penting yang berfungsi untuk mengurangkan risiko penyakit yang terhasil daripada aktiviti radikal bebas adalah Vitamin C, Vitamin E dan Carotomax.

Pesakit juga dicadangkan untuk mengambil Omega Guard Shaklee yang berfungsi untuk merendahkan paras kolesterol tidak baik dan meningkatkan fungsi jantung.

Garlic Complex juga elok diambil untuk mengawal jangkitan, menurunkan tekanan darah dan kolesterol,  serta memelihara kesihatan selular.



Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Saya Puan Mazuin Ahmad adalah pengedar sah Shaklee anda yang berada di Sri Aman Sarawak. Walk in dan COD sangat dialukan untuk kawasan Sri Aman dan sekitarnya.

Penghantaran secara poslaju/bas dan Gdex boleh dilakukan untuk seluruh Malaysia dan Brunei. In shaa Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan