Jumaat, 1 Mei 2015

Mengapa Multivitamin Vita-Lea penting kepada anda?

Bulan ni saat yang paling sesuai buat anda yang baru nak berjinak dalam dunia supplements. Vita-Lea Shaklee merupakan multivitamin yang pertama dicipta. Perkataan vitamin sendiri merupakan ciptaan pengasas Shaklee sendiri.

Multivitamin merupakan supplements wajib untuk ibu menyusu dan mengandung kerana mereka memerlukan zat besi dan vitamin yang penting kepada ibu serta untuk tumbesaran anak.

Kekurangan zat besi @ iron dalam pengambilan diet seharian mereka boleh menyebabkan masalah mudah rasa pitam atau pening kepala.

Selalunya ibu-ibu akan disarankan untuk mengambil makanan laut seperti kerang dan tiram bagi mendapatkan sumber zat besi. Namun begitu, ada sesetengah ibu alah dengan makanan laut. Selain itu, tahap keselamatan makanan laut itu sendiri juga diragui kerana ancaman perairan atau laut yang semakin banyak tercemar. Pengendalian yang tidak mementingkan kebersihan juga boleh menyebabkan makanan laut itu tercemar. Makanan laut yang segar juga sukar untuk diperolehi dan harganya juga tidak menentu.


Oleh itu, dengan terciptanya Vitalea ini maka akan lebih mudahlah bagi ibu-ibu untuk mendapatkan zat dan Vitamin yang amat diperlukan oleh ibu dan anak pada tahap yang terbaik.

Secara asasnya, vitalea juga diambil bersama vitamin C sustained release dan Vitamin B complex sbagi menyediakan dan memantapkan sistem pertahanan tubuh daripada penyakit.

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda.

Konsultasi berterusan diberikan untuk semua pelanggan saya. Anda juga akan mendapatkan vitamin Shaklee anda pada harga terbaik.

Mazuin Ahmad
ID 892182
Sms/Whatsapp / Call 0105922567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan