Ahad, 1 Mac 2015

Protein menjadikan anda awet muda?

Ramai yang bertanya kepada saya kenapa ESP Shaklee ni sangat terkenal dan jadi pilihan ramai. Bukan setakat kaum wanita, kaum lelaki pun tak melepaskan peluang untuk mendapatkan ESP ni.  Lebih-lebih lagi bulan ni bulan promosi ESP. Masing-masing beli bertong-tong. Nak buat stok katanya. Lagi pun tempoh expiry untuk ESP ni lama lagi. Beli 6 percuma 1. Kali pertama saya membeli ESP adalah pada Oktober 2012. Saya belum jadi ahli lagi. Tapi masa tu saya pun borong ESP sebab dah start menyusu kan bayi saya Mieya Izzara. Sehingga sekarang ESP menjadi pujaan saya.
Mana taknya, paling ketara adalah masalah kulit yang saya alami sejak remaja sudah menjadi semakin baik dan jerawat susah nak singgah dah.
Dalam ESP ni ada asid amino. Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar dan lain lain lagi.Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. Keupayaannya untuk membaiki pigmentasi boleh mengurangkan masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, jeragat, kedutan dan kesan tua.

Selain itu, ESP juga baik untuk hormon. Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol dan mencegah risiko osteoporosis serta sakit jantung.

ESP mampu merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat penyembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.

Sebagai wanita dan ibu bekerjaya, ESP adalah pembekal tenaga yang mampu
membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mecegah migrain, imsomnia dan tekanan. ESP juga mengandungi bahan yang boleh meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.






Boleh baca testimony saya :)



Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Saya Puan Mazuin Ahmad adalah pengedar sah Shaklee anda yang berada di Sri Aman Sarawak. Walk in dan COD sangat dialukan untuk kawasan Sri Aman dan sekitarnya.

Penghantaran secara poslaju/bas dan Gdex boleh dilakukan untuk seluruh Malaysia dan Brunei. In shaa Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan