Ahad, 23 Mac 2014

Happy Holiday!



First time tak perasan cuti sekolah dah tiba. Minggu lepas jumpa pelanggan setia Shaklee kat kedai makan. Dia bagi tahu nak pergi bercuti sempena cuti sekolah ni. Saya terpinga...hahaha..langsung tak perasan. Mungkin sebab kerja yang banyak kat sekolah tu kot..Hikhikhik.

Alhamdulilah dah mula bercuti tugasan hakiki. Nama saja cuti,  cikgu pun ada homework tau...hehehe..sambil-sambil buat homework,  kita berblog dulu dan yang penting kedai Shaklee Momma Mieya's sentiasa buka 24 jam!

Nak promote ESP yang berbaki 8 hari lagi ni. Benda baik dan berkualiti kita kena kongsi. Bak kata kakak saya yang dulunya sangat tidak berminat kalau saya cerita tentang Shaklee. Beli Vitamin C Chewable tu untuk anak-anaknya. Tapi makan on off..lepas tu beli GLA Complex dengan vitamin C sustained release untuk masalah period beliau. Terus terjatuh hati sebab selain masalah period beliau dah makin ok, kulit wajah beliau pun makin glowing. Terus daftar jadi member Shaklee dan sekarang ligat promosi dengan kawan-kawan sebab katanya benda baik kita kena kongsi dan sebarkan. Sekarang beliau dah start ambik ESP pulak.

My kakak


Betul tu...so, jangan berlengah lagi.  Sertai kami untuk mendapatkan kesihatan tubuh yang lebih baik. Sambil tu boleh bisnes dapat side income!

Supervisor Shaklee anda,

Pn. Mazuin Ahmad
0105922567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan