Sabtu, 18 April 2015

Tak perlu berlapar dengan Shaklee!




Tajuk di atas tu saya sangat yakin bukan over claim sebab segala yang saya akan kongsikan nanti adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri apabila saya mengamalkan set Shaklee untuk menurunkan berat badan.

Kali pertama saya mengamalkan Shaklee adalah pada November 2011. Masa tu saya ambik Cinch shake perisa vanilla,  herblax, lecithin dan alfalfa complex.

Cinch shake memang sangat sedap dan mengenyangkan. Sebenarnya dalam menguruskan berat badan,  kita hendaklah mengetahui apakah keperluan tubuh dan tenaga yang kita gunakan seharian. Penambahan berat badan terjadi apabila tenaga yang diambil melebihi tenaga yang digunakan atau dibakar oleh tubuh. Oleh itu, walaupun mengamalkan vitamin Shaklee,  kita juga masih perlu bersenam dan mengamalkan pemakanan yang sihat dan seimbang. Jangan skip meal anda. Makanlah dalam kuantiti yang sedikit dan terkawal.

Nak dapatkan jadual pemakanan dan jadual vitamin secara PERCUMA untuk hasil yang optimum,  hubungi saya sekarang untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda.

Pengedar Sah dan pengguna Tegar Shaklee
Mazuin Ahmad
0105922567


Tiada ulasan:

Catat Ulasan