Isnin, 15 Mei 2017

10 sebab anda wajib memiliki Mealshakes



Ramai yang bertanya kepada saya, Mealshakes tu boleh tak kalau ibu dan ayah nak makan sekali. Jawapan nya mestilah boleh. Saya sendiri pun ambik Mealshakes. Saya bancuh dengan ESP. Memang sedap. Khasiat nya amatlah banyak. Yang paling ketara adalah saya rasa lebih bertenaga. 

10 sebab anda wajib memilikinya Mealshakes

1. Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri.
2. Bantu hilangkan parut jerawat di muka.
3. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih dan membantu menambahkan berat badan (bagi yang underweight).
4. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.
5. Memberi rasa kenyang yang lama sekaligus membantu dalam pengurusan berat badan.
6. Menyokong kesihatan imunisasi badan.
7. Mengawal paras kolesterol.
8. Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
9. Membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih baik.

10. Membantu dalam masalah kesuburan.

Nak dapatkan kesan yang dinyatakan? Maka anda wajib mendapatkan vitamin Shaklee anda daripada saya, pengedar sah Shaklee anda yang berpengetahuan dan pengguna Tegar Shaklee. Saya akan memberi bimbingan yang sewajarnya agar kita sama-sama mendapat kesan yang seoptima mungkin.

Pengedar Sah Shaklee
Mazuin Ahmad
0168579722
ID 892182

Tiada ulasan:

Catat Ulasan