Khamis, 16 Oktober 2014

Berpantang bersama Vitamin Shaklee

Alhamdulilah. ..in shaa Allah saya akan berpeluang untuk mengalami sendiri pengalaman berpantang dengan Shaklee pada bulan 12 nanti. Dengan harapan semuanya akan dipermudahkan olehNya.

Malam tadi untuk ke sekian kalinya saya menyertai webinar anjuran keluarga Shaklee kami tentang vitamin berpantang atau postnatal. Banyak ilmu baru yang saya perolehi tentang vitamin berpantang. Pengalaman saya bersalin Mieya Izzara dulu hanya dengan vitamin yang klinik bagi dan ubatan tradisional yang lain. Alhamdulilah Mieya Izzara tak kena jaundice dan sepanjang tempoh berpantang dia sangat senang untuk dijaga bagi ibubapa pertama kali seperti kami ini. Namun saya pulak yang terkena sembelit dan badan berasa lesu tak bertenaga.

Untuk berpantang kali kedua ini nanti, saya bercadang untuk mengambil semua vitamin yang disyorkan sendiri oleh Nutritionists Shaklee.

1. B complex
2. Vitalea
3. Vitamin C sustained release
4. Zinc complex
5. Ostematrix
6. Vivix
7. Omegaguard
8. Coq10 Health
9. Energizing Soy Protein (ESP)
10. GLA Complex






Hubungi saya sekarang ♥
Pengedar Sah Shaklee anda

Mazuin Ahmad
0105922567

COD area Sri Aman Sarawak
Penghantaran




Tiada ulasan:

Catat Ulasan