Selasa, 17 Februari 2015

Pengguna Shaklee tapi belum jadi ahli?



Anda pengguna Shaklee tapi belum menjadi ahli? Entry ini khas untuk anda.

Ramai yang tak nak jadi ahli sebab tak nak bayar RM65 tu. Betul ke betul?

Jadi jangan salahkan pengedar Sah yang dah jadi ahli sekiranya anda tak dapat keistimewaan yang kami dapat. Yang paling asas adalah harga murah daripada harga retail. Itulah yang membezakan ahli Shaklee dan bukan Ahli Shaklee.

Yang keduanya anda terlepas peluang untuk mendapat bonus daripada belian terkumpul secara bulanan. Minima 150uv je pun. Kalau dalam nilai ringgit adalah dalam RM450+. Kumpul je order dari kawan-kawan dan keluarga. Dah dapat bonus pada 15hb bulan berikutnya. Inilah yang saya buat pada bulan pertama join Shaklee. Masa tu seronok sangat apabila Shaklee hantar cek walau pun cuma RM27.00. Sekarang dah tak pakai cek, Shaklee debitkan terus ke dalam akaun kita. Bestnya Shaklee ni bonusnya tengah bulan dan selalunya awal daripada 15hb. 

Keistimewaan lain saya kongsikan dalam entry saya sebelum ini.


Berminat nak jadi ahli? Hubungi je saya. Kedai saya bukak 24/7.

Pn. Mazuin Ahmad
010.592.2567



Tiada ulasan:

Catat Ulasan