Khamis, 5 Februari 2015

Pencuci Ajaib untuk Surirumah

Rasa seronok pulak bila tengok testimonial pencuci ajaib Shaklee ni. Kenapa saya kata ajaib? Dahlah bebas bahan kimia, berkesan pulak tu.

Tangan saya ni memang sejak zaman anak dara lagi, teramatlah sensitive dengan pencuci. Kalau pencuci yang banyak bahan kimia tu alamatnya habislah tangan saya mengelupas dan luka-luka. Sebelum kenal Shaklee saya memang amat cerewet mencari pencuci yang serasi dengan saya.

Alhamdulilah saya bertemu Basic H Shaklee ni. Apa yang dia boleh buat? Hampir semuanya. Tapi saya taknaklah menipu dengan berkata, secolek berkesan menanggalkan kesan minyak! Tidaklah semagis itu. Namun tak perlulah kita nak sental beria ia kalau guna Basic H ni.



Dengan hanya RM46.00, satu rumah mendapat manfaatnya. Sangat menjimatkan. Sebotol tu saya guna hampir 6 bulan. Sebab dengan beberapa titis sahaja dah cukup untuk mop satu rumah.

Hubungi saya sekarang. Mudahkan kerja - kerja rumah anda dan masa anda akan dapat dimanfaatkan sebaiknya.

WhatsApp saya sekarang. 

Puan Mazuin Ahmad
010 5922567

Pengedar Sah Shaklee anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan