Sabtu, 21 Mac 2015

Kurus dengan selamat untuk ibu menyusu

Masalah berat badan semakin meningkat selepas melahirkan anak memang merisaukan. Dalam hati nak kurus, tapi anak pula sedang menyusu. Nak diet bersungguh - sungguh takut kesannya nanti pada bayi. Jangan risau! Dengan Shaklee semuanya adalah mungkin.

Berdasarkan pengalaman saya sendiri, menyusu kan bayi dan menurunkan berat badan adalah satu bonus bagi ibu - ibu. Kalau nak harapkan diet kawal makan dan kalori memang ke laut. Lagi pun ibu - ibu menyusu memerlukan lebih kalori daripada biasa.


Terlalu banyak faedah dan kelebihan set menyusu dan Lecithin.  Selain dapat menjadikan badan lebih cergas dan sihat, Lecithin dan omega Guard dapat membantu dalam membakar dan mengemulsikan lemak badan. Kandungan omega - 3 dalam omegaguard amat penting untuk perkembangan minda anak yang lebih baik. 

Lecithin juga dapat membantu mengelakkan bengkak susu dan sembelit. 

ESP memberi rasa kenyang dan tenaga untuk ibu agar sentiasa cergas menguruskan anak-anak. 

Alfalfa membantu mengurangkan/membuang angin dalam badan.  Salah seorang pelanggan saya yang baru lepas habis pantang mengadu tentang darah period nya yang hanya keluar sedikit.  Di samping itu dia juga berasa kurang bertenaga dan lemah. Saya telah mencadangkan agar dia mengambil alfalfa.  Alhamdulilah baru seminggu mengambil alfalfa,  dia memberitahu bahawa period nya dah kembali normal dan badannya pun semakin sihat. 

Sungguh seronok apabila dapat membantu orang lain. 

Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Saya Puan Mazuin Ahmad adalah pengedar sah Shaklee anda yang berada di Sri Aman Sarawak. Walk in dan COD sangat dialukan untuk kawasan Sri Aman dan sekitarnya.

Penghantaran secara poslaju/bas dan Gdex boleh dilakukan untuk seluruh Malaysia dan Brunei. In shaa Allah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan