Ahad, 14 Mei 2017

Kebas badan dan sesak nafas lega, jeragat pun hilang

♡Testimoni seorang anak, belikan Vivix untuk ibubapa♡

Sebelum ini mama selalu kebas badan dan sesak nafas. Minggu lepas belikan vivix untuk mama kat HQ. Mama memang minum Vivix 3 bulan lebih dah... Pastu mama bagi feedback  bagus lepas guna vivix... so ayah nak minum sebab ayah kencing manis...Tok darah tinggi dan kulit gatal-gatal..

So nak order 2 botol vivix sebelum promo bulan ni tamat 😅

Mama selalu kebas badan sebelah kiri, jantung laju lepastu jadi penat dan sesak nafas..lepas minum vivix 3 bulan alhamdulillah dengan izin Allah  beransur pulih dengan jeragat mama pun dah tak ada. Ingat minum untuk kesihatan ja... Rupanya jeragat terbang pegi mana pun tak taw...seronok la mama..😂



Anda boleh dapatkan vitamin Shaklee daripada saya. Konsultasi percuma khas untuk pelanggan saya sahaja. Saya SID yang berpengalaman dan saya bukan sekadar menjual. Saya juga pengguna tegar produk Shaklee.



Mazuin Ahmad Kiprawi
0168579722
0168579722
0168579722

Tiada ulasan:

Catat Ulasan