Isnin, 9 Disember 2013

Ada apa dengan "Vitamin sihat dan cantik"?

Selesai dah masalah nak bukak akaun blogger,  saya sambung dengan memerah otak untuk mencari nama blog yang menarik dan catchy.

Terlintas di fikiran saya, kenapa saya ambik vitamin Shaklee?  Mestilah sebab nak sihat. Bonusnya saya nak cantik macam orang lain jugak. Mungkin tidak secantik mana-mana ratu dunia, saya mahu sentiasa nampak cantik di mata raja saya, Mr. Razis Jermi ♥

Maka terciptalah nama blog yang sinonim dengan mana-mana wanita dan juga lelaki, Vitamin Sihat dan Cantik.

Mengapa Sihat dan Cantik dan bukan Cantik dan Sihat? Sebab bagi saya, secantik mana pun seseorang itu, kalau tidak sihat tubuh badan nya,  maka kecantikannya akan terlindung dan tidak menyerlah. Oleh itu, kalau nak cantik kita kena sihatkan badan dulu.

Caranya? Ambik vitamin Shaklee. Terdapat pelbagai jenis mengikut keperluan dan bajet anda.

Jom sms/WhatsApp saya!
Kita bincang.

Yang suka sihat dan cantik
Puan Mazuin Ahmad
FP ~ Momma Mieya's
0105922567
mazuinak@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan