Khamis, 12 Disember 2013

My Top 5 Songs of All Time

Hari ini tugasan hari kelima, My top 5 songs of all time. Membuatkan saya tersenyum simpul. Terus terbayang Yusry KRU. Hikhikhik... Sebab apa? Saya lah peminat tegar Yusry dan KRU dari 1992 hinggalah sekarang. Sudah pasti lagu pujaan saya adalah nyanyian KRU. Terutamanya suara Yusry yang sangat merdu itu.


Lagu #1
Janji Tinggal Janji ~ KRU

Lagu #2
Apa Saja ~ KRU

Lagu #3
Sofea Jane ~ Black

Lagu #4
Andai Ku Bercinta Lagi ~ Mojo



Lagu #5
Sandiwara Cinta ~ Repvlic


Setiap lagu ada kisah dan ceritanya yang menyebabkan saya menjadikannya lagu pilihan saya.

Lagu #1 dan #2 menjadi pujaan saya kerana ia banyak mengingatkan saya akan zaman remaja saya semasa bersekolah di Miri dulu. Zaman remaja yang sangat best dan happening. 

Lagu #3 dan #4 adalah lagu-lagu kisah cinta saya dan Mr. Razis Jermi. (Aisehmen...jangan muntah)

Lagu #5 adalah pilihan saya di era usia saya menginjak 3 series. Suka dengan melodi dan liriknya. Tapi tiada kaitan dengan hidup saya sekarang. Hehe..

Ada tak lagu-lagu pilihan saya merupakan pilihan anda jugak? Nak kongsi kisah dan lagu tu boleh je komen. 

Mode : layan lagu sekali sekala untuk halwa telinga.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan