Isnin, 2 Februari 2015

Home Sweet Home!

Alhamdulillah dah sampai di rumahku manis. Seminggu bermusafir ke Kuching dan closing Januari pun di sana.

Pengalaman baru travelling dengan baby baru dan kak Mieya Izzara. Bermusafir ke Kuching ni selain daripada menjenguk family di sana, saya juga pergi untuk 'berpulang'. Apa tu? Hehehe... 

Berpulang adalah term dalam bahasa Sarawak yang bermaksud berurut selepas habis tempoh berpantang bersalin. Nama makcik yang mengurut saya hari tu takkan saya lupa sebab sangat special, Makcik Saloma. Best sangat berurut dengan makcik ni. Hilang lenguh-lenguh badan. Kalau ada kawan-kawan area Kuching nak dapatkan khidmat Makcik Saloma ni, boleh hubungi saya untuk dapatkan nombor telefon beliau k.

Aktiviti saya hari ini adalah tunggu Gdex dan poslaju hantar parcel dari Shaklee. Lepas tu barulah saya dapat buat pengeposan order para pelanggan Shaklee saya.

Semoga hari ini dipermudahkan semua urusan kita dan diberikan kemurahan rezeki yang tidak putus-putus. Semoga kita menjadi lebih baik daripada semalam. Aminn.

Nak cuba vitamin Shaklee?  Hubungi saya sekarang untuk pelbagai tawaran menarik.

Mazuin Ahmad
010 5922567


Tiada ulasan:

Catat Ulasan