Ahad, 14 Jun 2015

Bukan bacaan untuk orang yang tak nak kulit cantik dan gebu

Kalau dulu, tengok wanita dengan kulit halus dan gebu, saya pasti akan berasa cemburu dan berfikir, bertuahnya dia. Saya sendiri seorang yang amat menitikberatkan penjagaan kulit wajah saya. Mungkin dah rezeki saya, masuk saja tahun kedua pengajian di Unimas, saya mengalami masalah kulit muka berjerawat. Hilang dah kehalusan dan kegebuan kulit semasa zaman sekolah menengah. Cara hidup di kampus yang kurang tidur dan makan tidak dikawal menyumbang kepada berlakunya masalah kulit saya ini. Masalah kulit berjerawat saya alami bertahun lamanya dan dalam masa itu pelbagai produk telah saya cuba.

Alhamdulilah, Allah gerakkan hati saya untuk mengenali Shaklee. Awalnya ambik set penurunan berat badan, iaitu Herblax, Cinch Shake dan Lecithin. Alhamdulilah kesannya menyeluruh. Bukan setakat berat turun dalam 2 hingga 3 kg sebulan, saya juga perasan kulit muka saya dah tak seteruk dulu lagi. Jerawat semakin berkurangan dan semakin gebu. Hebat jugak Shaklee ini. Bukan setakat selamat dan semulajadi, berkesan lagi!

Sekarang, apabila melihat orang yang mengalami masalah kulit, mesti hati berdetik, aku faham perasaan itu. Kadang-kadang rasa nak je hulur flyer Shaklee.

Testimoni yang berjaya dapat kulit gebu dan cantik





Ada kekangan bajet?

Hubungi saya sekarang untuk rundingan. Anda layak mendapat E Book secara percuma.

COD adalah untuk kawasan sekitar Sri Aman. 

Penghantaran secara Poslaju ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Jangan biarkan masalah anda berlarutan.

Facebook ~ Puan Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp ~ 010 5922567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan