Rabu, 17 September 2014

Pelaburan yang sangat berbaloi!

Setelah 2 tahun mengenali Shaklee dan baru setahun menjadi pengguna tegar Shaklee,  hari ini saya nak kongsi gambar saya sebelum dan selepas mengambil Shaklee.

Rasa tak percaya bila melihat gambar kahwin saya pada 2011. Dah make up tebal pun masih ketara lagu kulit wajah yang bermasalah. Gambar selepas Shaklee tu asli dan tidak di edit. Cuma disusun dengan Foto Grid :)


Kalau ditanya saya ambik apa supplements Shaklee ni, saya susah nak jawab sebab hampir semua saya pernah cuba. Tapi sekarang saya hanya konsisten dengan ESP,  vitamin C sustained release,  B complex dan alfalfa. Yang saya ambik sekali sekala adalah Shaklee Collagen Powder,  GLA Complex,  Omega Guard,  herblax dan ostematrix.  Saya pernah ambik Vivix jugak. 

Penjagaan kulit wajah sudah tentu lah Nutriwhite. Hehe. Penjagaan rambut pulak produk Prosante Shaklee,  iaitu Purifying Shampoo dan Replenishing Conditioner.

Nak jaga kulit tangan yang sensitif ni pulak saya guna Shaklee Hand Dish Wash, Basic H dan Fresh Laundry Concentrate Powder. 

Semoga bermanfaat buat semua yang sudi baca. 

Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Hubungi saya sekarang ♥




Tiada ulasan:

Catat Ulasan