Isnin, 27 Oktober 2014

Rawatan untuk rambut sihat menawan


Rambut sihat dan menawan menjadi idaman semua orang. Lelaki, seperti juga wanita mengalami kerosakan rambut disebabkan oleh diet yang kurang baik, kurang nutrisi, proses kimia seperti mewarna, proses kerinting dan mewarnakan rambut, ditambah pula dengan stres kehidupan yang meningkat.

Penyelesaiannya ada dalam rangakaian produk untuk rambut dari Shaklee.  Ujian klinikal yang meluas telah menunjukkan sistem penjagaan rambut Prosante secara Semulajadi mengurangkan kehilangan rambut sewaktu bersikat , meningkatkan ketebalan dan mengurangkan kerosakan untuk semua jenis rambut.




Hari ini saya akan kongsikan dua produk penjagaan rambut Prosante Shaklee,  iaitu Prosante Nourishing Scalp Treatment dan Purifying Shampoo. 


Masalah rambut bermula dengan kulit kepala. Prosante Nourishing Scalp Treatment merawat ke pangkal masalah dengan serum derma-available yang menyediakan ramuan yang menyuburkan kulit kepala. Hasilnya adalah rambut yang kuat dari dalam -keluar proses kimia, tahan pecah dan mengekalkan ketebalan,  lantunan dan sinar berkilau.

Purifying Shampoo direka untuk pembersihan secara mendalam di samping melindungi kelembapan asli. Setiap kegunaan akan menjadikan rambut bebas dari sebum yang terkumpul, pencemar persekitaran dan timbunan produk dandanan.
Keseimbangan pH melindungi kutikel rambut, menangani cabaran pencemaran dari alam sekitar dengan melindungi kelembapan dan imbangan lipid.
Bebas dari mengelupas dan masalah kelemumur.


Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Hubungi saya sekarang ♥




Tiada ulasan:

Catat Ulasan