Rabu, 3 September 2014

Pengedar Sah Shaklee Sri Aman




Bulan ini genap 2 tahun saya mengamalkan vitamin Shaklee dengan konsisten. Sebelum ini saya memang makan vitamin Shaklee ni, tapi tidak berdisiplin. Walau pun begitu, kesannya tetap saya rasai. Itulah yang menyebabkan saya kembali kepada Shaklee dan terus mendaftar menjadi ahli dan seterusnya pengedar yang sah khasnya di kawasan Sri Aman. 

Sejak menjadi ahli dan pengedar sah Shaklee ini di kawasan Sri Aman, banyak pengalaman manis yang saya alami. Seronoknya Shaklee ini adalah hampir setiap bulan saya akan jumpa kawan dan kenalan baru. Selalunya mereka mengenali saya melalui blog saya yang baru bertatih ini. Pertemuan kami akan diikuti oleh pertemuan-pertemuan lain sama ada secara face to face atau pun di laman Facebook,  Whatsapp dan sebagainya.

Menjadi pengedar sah Shaklee memerlukan saya untuk menguasai atau mengetahui pelbagai info berkaitan produk Shaklee agar dapat membantu pelanggan saya yang tersayang. Membantu menyelesaikan masalah mereka merupakan satu kepuasan buat saya.

Anda masih belum mencuba vitamin Shaklee?  Jangan ragu - ragu lagi. Vitamin Shaklee adalah dijamin halal, berkesan, selamat dan semulajadi.

Selain menjadi pengguna, kita juga berpeluang menjana wang bersama Shaklee. Dengan menyertai keluarga bisnes Shaklee kami yang besar dan berjaya ini, kita akan dibimbing bukan sahaja untuk berjaya di dalam bisnes Shaklee, malah boleh diaplikasikan untuk kehidupan seharian. Leaders dalam Keluarga besar Shaklee kami juga amat menitik beratkan amalan rohani yang mendekatkan kami dengan maha Pencipta.

Hubungi saya sekarang ♥

Pengedar Sah Shaklee anda.

Mazuin Ahmad Kiprawi
0105922567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan