Rabu, 29 Oktober 2014

Pengedar Sah Shaklee Sri Aman : Turunkan berat badan dengan selamat

Entry kali ini tentang vitamin yang membantu dalam menurunkan berat badan secara Selamat. Penurunan secara selamat adalah secara berperingkat dan bukannya dalam seminggu boleh hilang 20kg! Saya baca pun naik seram. 

Penurunan berat yang tidak selamat boleh mengancam nyawa. Hal ini kerana bahan-bahan yang digunakan di dalam sesuatu produk menurunkan berat badan itu bukannya membuang lemak, tetapi merosakkan otot dan menyingkirkan kandungan air dalam badan. 

Semua itu tidak berlaku dengan Shaklee. Supplement Shaklee telah terbukti berkesan, selamat dan semulajadi. 

Saya selalunya akan mencadangkan set kurus bajet Shaklee yang sudah menjadi pilihan ramai ini. Hal ini kerana dengan bajet yang mampu milik ini, para pelanggan saya akan dapat mengamalkan Produk Shaklee ini secara konsisten. Dengan itu, barulah boleh nampak keberkesanannya. 



Langkah pertama ~ detox dengan Herblax. Detox penting untuk membersihkan usus kita daripada longgokan najis yang termendap bertahun lamanya dalam usus kita. Ini boleh menyebabkan penyerapan nutrients menjadi kurang efektif. Usus yang bersih akan menjadikan badan kita lebih sihat.

Langkah kedua ~ Alfalfa Complex. Membantu dalam masalah pencernaan dan penghadaman. 

Langkah ketiga ~ Lecithin.  Membantu mencairkan lemak dalam badan. 

Selain 3 serangkai yang berkhasiat ini, anda juga boleh add on ESP atau Cinch Shake. 

ESP merupakan sumber protein yang diperlukan dalam memelihara otot semasa proses penurunan berat badan berlaku. Dengan ESP, badan anda takkan menggelember walaupun berat anda telah turun.



Cinch Shake boleh dijadikan meal supplements dalam proses diet anda kerana ia mengandungi zat dan keperluan nutrients yang lengkap seperti anda mengambil menu yang lengkap seperti nasi, sayur dan ikan. Lagi pun ia mengenyangkan. 



Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567


Tiada ulasan:

Catat Ulasan