Jumaat, 6 Februari 2015

Multivitamin menggemukkan?

Saya makan vitaman lama dah. Sejak umur awal 20an. Masa tu beli dari farmasi je. Setiap kali berkunjung ke Kuching saya pasti akan ke  Farmasi Guardian, sehinggakan anak saudara saya akan ingat nama saya apabila tengok farmasi Guardian.  Begitu sinonimnya saya dan Guardian :)

Saya cuma makan Evening Primrose oil masa tu sebab bagus untuk kulit dan period. Saya makan untuk beberapa tahun jugaklah, namun tiada kesan yang memberangsangkan. Masa tu memang tak berani nak ambik multivitamin kerana pendapat yang glamer masa tu ialah makan multivitamin nanti selera makan bertambah dan jadi gemuk.

Sekarang saya konsisten ambik multivitamin Shaklee iaitu Vitalea yang merupakan vitamin terawal diciptakan oleh Dr. Shaklee. Alhamdulilah berat saya tak naik pun.

Nak kawal berat badan atau nak menurunkannya, ambik Vitalea 2 biji. Jangan lupa minum air kosong secukupnya. Jangan biarkan sel-sel badan anda haus dan salah faham pulak dengan rasa lapar. Itu yang makan sampai tak ingat dunia.


Nak tambahkan Vitalea dalam diet anda? Hubungi saya Sekarang untuk mendapatkan vitamin anda. Nanti saya share jadual makan vitamin untuk hasil yang supervision.

Pengedar Sah Shaklee anda

Puan Mazuin Ahmad
010 5922567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan