Ahad, 3 Mei 2015

Yang ditunggu-tunggu dah kembali!

Alhamdulilah  seribu kesyukuran saya panjatkan atas kembalinya dua produk top Shaklee ni. Nutriferon dan Collagen  Powder.

Kedua-dua mereka ni dalam bentuk serbuk tapi fungsi yang agak berbeza. Namun sama-sama pentingnya kepada kesihatan  dan kecantikan dalaman kita.

Secara ringkasnya saya boleh simpulkan bahawa Nutriferon ni berkesan untuk meningkatkan sistem imun kita dalam melawan penyakit. Rasanya yang manis menyebabkan anak saya Mieya Izzara amat gemarkannya. Bukan manis gula ya tapi manis labu pumpkin  tu. Kalau Mieya tidak sihat atau baru menunjukkan tanda-tanda tidak sihat, saya akan segera memberikan Nutriferon, dan Alhamdulilah akab bertambah elok kesihatannya.

Collagen  powder Shaklee  ni pulak ramai yang ingat untuk kecantikan  sahaja. Namun kolagen juga penting untuk kesihatan sendi dalam badan kita. Seperti yang kita sedia tahu, kolagen penting dalam pembinaan sel-sel baru, menganjalkan dan menegangkan kulit kita yang semakin kurang keanjalannya seiring usia.

Jangan berlengah lagi untuk mendapatkan  stok  Nutriferon  dan Shaklee  Collagen Powder anda sekarang .



Hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi yang tip top. Nak dapatkan lebih penjimatan, jom daftar  sebagai ahli. Mendaftar  sebagai ahli, buat pembelian, anda layak mendapat Vitalea  Iron secara percuma!




Mazuin Ahmad
ID892182
0105922567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan