Ahad, 2 Ogos 2015

Tak cuba, anda yang rugi!

Kalau nak kata saya obses dengan Shaklee, memang pun. Sebab bersama Shaklee (dengan izin Allah) saya menjadi semakin sihat dan mencapai berat ideal saya. Walaupun semasa zaman anak dara dulu saya pernah disindir tembam dan akan jadi semakin gemuk selepas berkahwin. Alhamdulilah kata-kata itu tidak jadi kenyataan.

Kalau anda seorang yang sabar dan konsisten, anda orang yang amat sesuai untuk makan Shaklee ni. Saya ni jenis yang setia. Saya setia pada Shaklee sebab saya yakin ia selamat, berkesan dan semulajadi.

Shaklee ni makanan tambahan. Jadi anda kena makan real food. Jangan sebab nak kurus sangat, makan supplements je. Senaman pun tak buat. Nak dapatkan kesan yang berkekalan, anda kena cukupkan pengambilan air kosong minima 2 liter sehari. Bersenam 3 kali seminggu sekurang-kurangnya 20 minit pada setiap sesi. Lakukan senaman yang anda suka seperti berjalan kaki, zumba dan sebagainya..

Nak dapatkan lebih tips? Hubungilah saya.

Pengedar Sah Shaklee

Mazuin Ahmad Kiprawi
0105922567 (WhatsApp  only)


Nak dapatkan  harga istimewa sebagai ahli? Klik sini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan