Rabu, 5 April 2017

[SHAKLEE PILIHAN TERBAIK UNTUK KESIHATAN SEISI KELUARGA]

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 31: SITI FATIMAH YUSOF


.

Bismillahirahmanirahim. Assalammualaikum. Saya Siti Fatimah Yusof. Berumur 35 tahun. Ibu kepada 3 orang cahaya mata berumur 5 tahun, 4 tahun dan 11 bulan. Saya seorang surirumah sepenuh masa.
.

Sebenarnya saya telah menggunakan produk Shaklee ini sudah 5 tahun. Dari Set Berpantang hingga lah ke set-set yang lain dan terus menjadi ahli pada hujung tahun 2016.
.

Jadual harian sebagai surirumah sangat memenatkan. Dengan karenah anak-anak yang makin membesar membuatkan kesihatan terganggu. Sering sakit-sakit badan, keletihan, makan tidak menentu dan sakit lutut. Saya pernah mengalami sembelit selama seminggu membuatkan saya risau.
.

Tanpa membuang masa, saya mengambil Set Detoks Shaklee yg terdiri daripada Alfalfa, Lecithin dan Herblax. 4 sekawan ini banyak membantu saya dalam masalah yang  saya hadapi. Badan terasa lebih ringan, sakit-sakit badan berkurangan, sakit lutut pun makin elok. Alhamdulillah, ESP juga saya amalkan untuk sarapan saya yang lebih berkhasiat, kenyang dan untuk Milk Booster.
.

Kesihatan anak-anak juga saya tidak abaikan. Omega Guard, Mealshake dan Vita C Chew untuk kesihatan mereka. Mealshake setiap pagi dalam sarapan mereka. Salah satu cara sarapan 'segera' untuk mereka. Omega Guard setiap kali sebelum tidur. Vita C Chew untuk tingkatkan sistem imun badan. Hasilnya anak-anak lebih berselera makan, tidak lagi sembelit, jarang sakit (kalau sakit cepat sembuh) dan lebih fokus dalam aktiviti harian mereka.
.

Sekarang Shaklee pilihan saya sekeluarga. Tidak pada yang lain. Berkualiti, selamat dan berkesan. Alhamdulillah, terima kasih Shaklee.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan