Sabtu, 13 Mei 2017

Sudah cukup Shaklee kah anda?

Memang menjadi idaman semua pengguna dan pencinta Shaklee untuk mengamalkan semua produk Shaklee. 

Saya sendiri telah mencuba hampir kesemua produk Shaklee. Target saya sekarang adalah untuk konsisten mengamalkannya tanpa gagal. Di bawah merupakan carta 10 produk Shaklee terlaris di Malaysia.


Daripada​10 best sellers di atas, semuanya saya dah cuba dan memang awesome! 

#1 VIVIX

Ada orang kata, kalau leceh nak telan banyak - banyak ambik je Vivix. Istimewanya Vivix ni, dia membantu memperelokkan hingga ke peringkat sel badan kita. Kalau cuma nak kekalkan kesihatan di tahap paling optimum, sesudu teh sehari pun dah cukup. Tapi kalau nak mengurangkan simptom-simptom penyakit yang dah dihidapi, kena up kan lagi dos nya. Sebab tu dinasihatkan makan supplemen masa masih sihat 😁

#2 ESP

Walaupun pernah keluar isu ESP ni boleh melembutkan abang-abang sado, namun tidak menggugat kedudukannya di tangga kedua. Mitos dan lagenda je tu! Sekarang ESP dah jadi pujaan ramai. Nak cergas, cantik, sado, kurus, berisi dan sihat dalam masa yang sama, boleh je ambik #ESP ni. Dalam dua bulan ni asyik out of stock je ESP ni. Apakah maksudnya itu? Takkanlah ​dia orang beli ESP lepas tu buang?

#3 OMEGA GUARD

Yang ni pulak dinobatkan sebagai​ minyak ikan paling tulen di dunia​. Oleh siapa? Pastinya bukan saya dan keluarga saya. Tapi diiktiraf oleh saintis-saintis dunia yang berkecuali. Bukan saintis Shaklee sendiri ye. Kalau dah diiktiraf paling tulen, kesannya memang sangat hebat dalam membantu mengurangkan simptom-simptom asthma, alergik di samping membantu melancarkan peredaran darah dalam badan. Anak-anak yang diberi atau mendapat kebaikan dan manfaat omegaguard sejak dari dalam rahim lagi terbukti menunjukkan perkembangan pertumbuhan yang lebih memberangsangkan.

#4 VITAMIN C SUSTAINED RELEASE

Vitamin ni pernah menjadi fenomena bagi kami semasa awal penglibatan saya dalam Shaklee. Pada masa tu, vitamin C SR ni takde stok di Malaysia. Family Shaklee kami memborong vitamin ni dari Singapura 😁. Hebatkan penangan Shaklee??
Terbukti membantu dalam sistem imun badan, mencantikkan kulit, mencerah dan merangsang pembentukan kolagen dalam badan.

#5 OSTEMATRIX

Vitamin wajib untuk ibu berpantang! Untuk mengelakkan sembelit di samping membekalkan keperluan kalsium dan magnesium dalam badan. Boleh membantu mengurangkan cramp kaki semasa hamil. Membantu merawat buasir dan sembelit. Anak-anak remaja yang tak nak pertumbuhan ketinggian terbantut, disarankan mengambil ostematrix ini seawal remaja lagi.

#6 ALFALFA COMPLEX

Vitamin cinta, kacip Fatimah moden, penghalau angin-angin dalam badan. Melancarkan penghadaman dan membantu dalam mengurangkan berat badan. Membantu ibu dalam penyusuan. Membantu memulihkan rahim selepas bersalin. Merapatkan apa yang dah longgar.

#7 VITAMIN E

Vitamin cinta jugak kawan Alfalfa. Membantu merawat kulit bermasalah. Membantu merawat masalah ketidaksuburan.

#8 VITALEA IRON

Vitamin paling awal dihasilkan dalam Shaklee. Lebih 100 tahun dah usianya. Membekalkan keperluan vitamin dan mineral dalam badan. Sangat membantu dalam masalah anemia. Disarankan untuk semua orang yang ingin kekal sihat.

#9 SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Butiran kolagen yang sangat halus memaksimumkan penyerapan dalam badan. Dihasilkan daripada sisik ikan merah laut dalam terbaik. Membantu dalam penghasilan kolagen dalam badan. Bukan setakat mencantikkan, malah membantu menyihatkan sendi agar sentiasa kekal muda dan bertenaga.

#10 LECITHIN

Membantu dalam penurunan berat badan. Mencairkan lemak dalam badan. Membantu menurunkan paras kolesterol jahat dalam badan. Terbukti membantu mengurangkan bengkak susu. Dijadikan makanan tambahan bagi pelajar untuk membantu menguatkan daya ingatan agar mencapai keputusan yang cemerlang.

Belum cuba semua? Masih belum terlambat. Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee anda. Produk Shaklee yang lain pun tak kurang hebatnya. Ada skincare, ada home care. Yang penting dijamin berkesan serta selamat untuk anda dan bumi kita!

Saya SID gojes sejak 2012. Whatsapp 0168579722 untuk order dan pertanyaan 😁

Tiada ulasan:

Catat Ulasan