Isnin, 16 Disember 2013

Day 9 ~ A goal you are working on


Masih dengan assignment hari ke 9. Ada 21 hari lagi perjuangan..hehe.. Hari ini lambat update blog kerana ada hal yang tidak dapat dielakkan. Apa-apa pun blog pasti akan di update sebelum hari ke 10 menjelang!

Tajuk hari ini sangat menarik sebab sebenarnya saya ada banyak goal yang ingin saya capai. Kalau nak buat novel pun boleh cuma takut tak ada yang sudi nak baca. Jadi saya bagi goal jangka pendek saja, iaitu goal saya untuk bulan Disember 2013.

Doakan saya ye agar goal saya ini tercapai. Sebab dah lama jugak saya berada di rank yang sama dalam Shaklee ni. Semangat nak menutup 2013 dengan kenangan terindah yang boleh saya kenang sampai bila-bila.

Terus dengan goal saya:


Ya Allah..ampunilah aku hamba Mu yang berdosa ini. Ampunilah dosa kedua ibu bapa ku, kaum keluarga  dan semua umat Islam.
Semoga sentiasa mendapat keberkatan dan redha Mu dalam segala apa yang kami kerjakan. Sesungguhnya Engkaulah tempat kami meminta.

Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan