Ahad, 15 Disember 2013

Vitamin apa pengganti Flaxseed Oil dalam Shaklee?




Flaxseed oil atau minyak biji flaks mengandungi Omega - 3 dan memberi pelbagai manfaat kepada pengamalnya seperti untuk kolesterol,  arthritis, kanser dan pelbagai penyakit lain.

Ada yang bertanya kepada saya, Shaklee ada flaxseed oil ke? Jawapan saya tidak ada.

Namun Shaklee ada vitamin yang memberi impak yang sama seperti flaxseed oil. Perbezaan Shaklee daripada supplements yang lain adalah Shaklee dijamin selamat, berkesan dan Semulajadi.

Pengguna Shaklee yang biasa mengambil flaxseed oil dan nak beralih kepada Shaklee sepenuhnya, saya mencadangkan dua jenis vitamin yang mempunyai kandungan seperti flaxseed oil.

Apakah supplements itu?

Omega Guard dan GLA Complex




Tiada alasan lagi untuk anda tidak memilih Shaklee. Semuanya ada di sini :)

Nak penjelasan lanjut? Jangan segan-segan hubungi saya. Nak tanya-tanya, kongsi pengalaman pun boleh :) 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Hubungi saya sekarang ♥



Tiada ulasan:

Catat Ulasan