Isnin, 23 Disember 2013

The best things to happen to me this week

Tajuk tugasan hari ini adalah


Sesungguhnya saya amat berharap agar semua perkara best yang saya harapkan berlaku akan jadi kenyataan.

Minggu ini, Sabtu ini sebenar nya..pada 28.12.2013 mentor saya dalam Shaklee akan mengunjungi kami di Sri Aman demi untuk berkongsi pengalaman dan tips kejayaan beliau. Beliau yang saya maksudkan adalah Master Azrin Mohd. Orang pertama memperkenalkan Shaklee kepada saya.

Business Opportunity Meeting ~ Kuching
4.10.2013
Hotel Grand Continental Kuching
Bukan itu sahaja, beliau juga orang pertama membimbing saya untuk berbisnes dan menjana pendapatan dari rumah bersama Shaklee. Mentor yang amat sabar dan baik hati. Semoga dengan kehadiran beliau akan dapat menjadikan pelbagai keajaiban yang saya harapkan menjadi kenyataan. 

Nak sertai kami? Hubungi saya sekarang! 

Puan Mazuin Ahmad
Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms / Whatsapp ~ 010 5922567


Tiada ulasan:

Catat Ulasan