Khamis, 21 Mei 2015

Shaklee makanan angkasawan?

Sejak menyertai Shaklee hampir 3 tahun yang lepas, pelbagai isu melibatkan  Shaklee telah saya perhatikan. Namun sedikit pun tidak pernah berjaya menggoyahkan keyakinan saya terhadap supplement tertua dunia ini. 

Isu mealshakes dikatakan dedak ayam, isu GLA complex menyebabkan  bengkak ovari, isu Alfalfa  Complex  yang menyebabkan kematian dan pelbagai isu lagi yang sentiasa  'berusaha' untuk menjatuhkan Shaklee. Namun Shaklee tetap bertahan dan terus bersinar kerana umpama berlian, segala cabaran itu menggilapkan Shaklee semakin berkilau.

Saya tertarik memetik kata-kata otai Shaklee ni tentang Performance  Drink.



" Ada satu masa dulu, salah seorang member iReach family ( keluarga Shaklee kami) datang mengadu...katanya geng ABS ( Asal Bukan Shaklee) dok mengata2...dan panggil Shaklee  'makanan  angkasawan'.

Saya senyum je, saya kata " Memang Shaklee  makanan  angkasawan  pun!"

Pada awal tahun 1990an...NASA ( National Aeronautics  and Space Administration, bukan Nasarudin) datang ke Shaklee US dan minta Shaklee untuk buatkan minuman khas untuk angkasawan  diorang...sebabnya angkasawan2 ni selalu mengalami GRS (General Re-entry  Syndrome) setiap kali mereka nak mendarat balik ke bumi.

GRS ni simptom dia kelesuan melampau, vertigo, pening kepala, kepala weng, sakit perut dan sebagainya...

Maka terciptalah AstroAde drink  untuk  para angkasawan  ni.

Dan kita pun boleh  join minuman angkasawan  ni, yakni PERFORMANCE DRINK!

Haa best tak...Orang tak makan Shaklee sebab nak putih dalam masa 3 hari...tapi angkasawan NASA tau yang makan Shaklee.

Performance drink  ni rasa oren yang sangat sedap. Kami satu family mmg favourite. Satu tong ni 2 hari je dah habis T_T

Berapa orang yang belum pernah try PD ( performance  drink)? Mesti try tau...tukar air2sirap ke sunkuik kat rumah tu kepada PD..."


Nak cuba Performance  Drink? 
Hubungi  saya  ya  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan