Selasa, 2 Jun 2015

10 SEBAB MENGAPA ANDA WAJIB MENYERTAI SHAKLEE?



Anda pengamal vitamin  Shaklee atau  baru nak berjinak-jinak dengan  dunia  supplemen? Tahniah kerana anda membaca entry ini! Anda berada di tempat yang  betul. Saya bukan nak ajak anda join skim cepat kaya, tapi  saya nak beritahu anda tentang 10 sebab mengapa anda wajib menyertai Shaklee?

SEBAB 1 ~ Kita (Pengedar  Sah  Shaklee) dibayar untik berkongsi  produk  Shaklee. RM26  billion  je  pun  ðŸ˜† . (BELUM PERNAH GAGAL MEMBAYAR BONUS SETIAP BULAN. HASIL SETIMPAL USAHA). 

SEBAB 2 ~ Shaklee  telah berkembang  1000% dalam tempoh 6 tahun kebelakangan.

SEBAB 3 ~ Merupakan Syarikat Nutrisi Semulajadi  Nombor 1 di United States.

SEBAB 4 ~ Perbezaan  Shaklee : Sentiasa  selamat, berkesan  dan  semulajadi .  

SEBAB 5 ~ Kajian menunjukkan individu yang mengamalkan  Shaklee menunjukkan  kualiti kesihatan  yang lebih baik berbanding individu yang mengambil satu  Multivitamin  atau tidak mengambil  langsung.

SEBAB 6 ~ Shaklee  telah berada di 9 buah negara, menghampiri setengah populasi dunia. (TERKENAL)

SEBAB 7 ~ Diiktiraf sebagai MLM TERBAIK dalam jenama nutrisi pada 2014/2015 oleh BrandLaureate.

SEBAB 8 ~ Menjalankan Projek Shaklee  Cares yang bertujuan memberi sokongan nutrisi kepada kanak-kanak yang tidak berkemampuan.

SEBAB 9 ~ Peluang mendapatkan incentives berbentuk  tajaan perjalanan ke pelbagai negara yang menarik.

SEBAB 10 ~ Syarikat pertama dunia yang mendapat pengiktirafan Climate  Neutral  dalam mengimbangi pembebasan gas CO2. (MEMENTINGKAN ALAM SEKITAR & SEMULAJADI).

Ada yang beritahu  saya, tak pandai lah nak menjual. Secara jujur, kita semua masih dalam proses belajar. Dengan  sokongan  kumpulan  dan keluarga  Shaklee  dan dibimbing oleh mentor-mentor yang terbukti telah berjaya dalam Shaklee, kita tidak akan sendirian. Dengan syarat  sentiasa berdaya saing dan ingin maju. 

Hubungi  saya untuk  mendaftar sebagai ahli. Banyak kelebihannya. Sekadar  untuk kegunaan  sendiri pun boleh. Anda akan mendapat penjimatan  sehingga 20%. Best ke best?


Mazuin  Ahmad  
ID892182  
0105922567  
Senior Supervisor  Jun 2015



Tiada ulasan:

Catat Ulasan