Isnin, 1 Jun 2015

Mengapa Vitamin C Shaklee bukan 1000mg?

Saya suka follow otai-otai Shaklee dalam Facebook. Selain menyimpan impian untuk kaya dan berjaya dunia in shaa Allah akhirat seperti mereka, saya juga follow mereka untuk mendapatkan info-info menarik yang mereka kongsikan. 

Kekuatan Shaklee adalah produknya dan kami sebagai distributor memang akan berkongsi pengalaman sebenar menggunakan produk ini. Kami bukan bercerita rekaan dan semata-mata mengharapkan testimonial customers sahaja. Kami sendiri merupakan testimonial bergerak ^_^

Vitamin C ini adalah produk yang wajib orang cari dalam Shaklee. Selain tujuan utama untuk kesihatan, bonusnya adalah kulit yang cantik.



Saya kongsikan status Facebook Master Farah Wahida tentang isu 500mg dan 1000mg ini kerana saya merasakan penjelasan beliau amat jelas dan senang untuk difahami.



Dapatkan vitamin C dan produk Shaklee anda daripada saya sekarang.

Beli 7 pada harga 6 botol. Nak 1 botol je pun boleh.

Pengedar Sah Shaklee anda,

😇 Puan Mazuin Ahmad
📱 010.592.2567
💻 Momma  Mieya's  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan