Rabu, 23 Oktober 2013

Mengapa saya memilih Shaklee?



Saya memilih Shaklee kerana pelbagai sebab. Tapi sebab utama saya memilih Shaklee adalah kerana keyakinan saya terhadap keberkesanan, jaminan selamat untuk dimakan dan digunakan serta unsur semulajadi yang terdapat dalam 
Shaklee. 


Mungkin ada yang merasakan tidak perlu untuk makan makanan tambahan seperti Shaklee kerana benar-benar yakin beliau telah mendapat nutrient yang mencukupi dari pemakanan seharian. Tidak mengapa, kerana setiap kita berhak menyuarakan pendapat kita dan berpegang dengan pendapat kita itu. Namun saya tetap ingin menyuarakan pendapat saya juga. 

Kalau zaman dulu, ibubapa, datuk nenek kita tidak memerlukan supplement Shaklee kerana sebab-sebab yang akan saya nyatakan nanti.

Sebab #1


Nutrient yang terdapat dalam makanan kita hilang semasa proses memasak dan semasa penyimpanan. Sama ada di dalam peti sejuk, proses pemanasan dan sebagainya. 


Sebab #2
  

Kita menghadapi cabaran pencemaran alam yang melibatkan pencemaran air, udara, laut dan darat. Secara tidak langsung, ia boleh menyebabkan makanan kita turut tercemar dan berbahaya untuk dimakan. 

Sebab #3


Cara hidup kita yang jauh berbeza dari zaman dahulu memerlukan kita untuk sentiasa cergas dan cerdas. Tekanan kerja dan persekitaran menyumbang kepada berlakunya badan menjadi kurang sihat dan diancam pelbagai penyakit. 


Sebab #4


Dengan itu, tubuh kita memerlukan dos nutrient yang lebih tinggi daripada yang mampu kita peroleh daripada makanan yang kita makan seharian. 

Kekurangan nutrients ini mendedahkan kita kepada risiko tua sebelum waktu yang amat ditakuti oleh kaum wanita dan ancaman radikal bebas.


Ada kekangan bajet?

Hubungi saya sekarang untuk rundingan. Anda layak mendapat E Book secara percuma.

COD adalah untuk kawasan sekitar Sri Aman. 

Penghantaran secara Poslaju ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Jangan biarkan masalah anda berlarutan.

Facebook ~ Puan Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp ~ 010 5922567





Tiada ulasan:

Catat Ulasan