Selasa, 15 Julai 2014

Mengapa Set Kesuburan Shaklee tidak berkesan?

 


Ramai yang bertanya kepada saya kenapa set kesuburan Shaklee yang mereka ambik tidak berkesan. Selalunya saya akan meminta mereka untuk menghubungi balik SID tempat mereka membeli set kesuburan itu. Hal ini kerana SID mereka lebih mengetahui latar belakang yang lebih lanjut. Kebiasaannya saya pun akan bertanya beberapa soalan yang berkaitan sebelum mencadangkan apa-apa produk dan konsultasi. Prinsip saya adalah untuk memberikan yang terbaik bagi pelanggan saya.

Set kesuburan ini sebaiknya diambil oleh kedua suami dan isteri. Namun begitu, sekiranya ada masalh kesihatan lain yang berkaitan dengan kesuburan, mereka hendaklah mendapatkan penjelasan daripada pegawai perubatan yang bertauliah kerana saya hanyalah seorang distributor Shaklee biasa. Segala konsultasi yang saya berikan adalah berdasarkan maklumat yan saya perolehi daripada perbincangan dalam kumpulan Shaklee kami, pembacaan yang meluas, rujukan daripada Nutritionist Shaklee sendiri dan pengalaman bersama pelanggan - pelanggan saya yang telah berjaya dengan vitamin Shaklee untuk mengatasi masalah kesuburan mereka.

Ada pelbagai pilihan vitamin yang boleh dicadangkan. Namun begitu, saya selalunya akan mencadangkan vitamin yang paling sesuai dengan keadaan dan kesihatan pasangan tersebut. Lain orang, lain keperluannya. Contohnya, wanita yang mengalami masalah kedatangan haid yang tidak teratur memerlukan beliau untuk membetulkan hormon beliau terlebih dahulu dengan pengambilan GLA Complex. Jadual pemakanan GLA Complex akan saya sertakan sekali untuk hasil yang lebih optimum. Selain itu, saya juga akan menyertakan pemakanan yang sesuai untuk wanita yang ingin hamil.

Untuk kaum suami juga, saya ada menyediakan cadangan vitamin yang sesuai diambil beserta dengan jadual pemakanan yang disesuaikan mengikut jadual dan cara hidup individu tersebut.

Kesihatan adalah anugerah Allah yang paling berharga. Jangan ambil mudah kesihatan anda. Dapatkan vitamin Shaklee anda sekarang. Hubungi saya untuk konsultasi berterusan dan jadual pemakanan vitamin selepas pembelian.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=e64a98242922f7799ec4a0ad6999924f
Saya boleh dihubungi melalui sms/Whatsapp 010-5922567 atau emailkan pertanyaan anda ke mazuinak@yahoo.com
 
 
Creating Healthier Lifestyle with Shaklee
 
Mazuin Ahmad Kiprawi
ID 892182
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan