Rabu, 26 November 2014

Masalah paras hemoglobin rendah ibu mengandung

Pejam celik dah 37 minggu usia kandungan saya. Alhamdulilah setakat ini semuanya baik-baik sahaja cuma paras hemoglobin darah yang agak menurun daripada 12.7 ke 11.6. Jururawat kata itu situasi normal bagi kandungan trimester ketiga.

Saya berasa lega sedikit apabila jururawat sendiri yang kata begitu. Jadi saya mengambil keputusan untuk menambah dos Vitalea yang saya ambik daripada sebiji sehari ke 2 biji sehari. Awal-awal kehamilan dulu pun saya ada masalah hemoglobin rendah. Tapi selepas mengambil 2 biji vitalea, sebiji B complex dan 5 biji vitamin C Chewable, masalah itu dapat saya atasi.

Apakah vitamin Vitalea?






*Credit to Siti Khadijah bt Awih*

Anda mengalami masalah yang sama seperti saya? Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda.

Penghantaran secara poslaju / bas dan Gdex boleh dilakukan untuk seluruh Malaysia dan Brunei. COD untuk warga Sri Aman.

Hubungi saya sekarang ♥ 

Facebook ~ Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp/Call ~ 010 5922567

Email ~ mazuinak@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan