Rabu, 3 Jun 2015

Tips mengatasi kulit berjerawat

              


 Kulit muka yang berjerawat memang merunsingkan sama ada bagi lelaki atau perempuan. Sebelum mengenali Shaklee dan jatuh cinta, saya sendiri pernah mengalami kulit muka berjerawat yang agak teruk terutama ketika datang bulan. Saya akui, masalah ini menimbulkan rasa rendah diri untuk bersemuka dengan orang lain  dan menimbulkan tekanan. Tekanan menyebabkan jerawat saya semakin teruk dan meninggalkan parut-parut hodoh pada wajah saya.
                Pelbagai kaedah dan rawatan telah saya cuba. Dari yang murah hingga yang mahal. Ada yang berkesan, tetapi hanya untuk seketika. Alhamdulilah sejak mengamalkan supplement Shaklee khas untuk ibu menyusu yang ingin menurunkan berat badan, saya dapati masalah kulit muka berjerawat telah dapat saya atasi. 
                Belum pernah saya mengambil makanan tambahan sehebat Shaklee yang menunjukkan kesan untuk seluruh badan. Saya telah mengambil ESP, Lecithin, Omega guard, B complex, Mealshakes, Vitalea, Collagen Powder, Vivix dan lain-lain vitamin Shaklee. 
                Kadang kala saya akan membuat rawatan menggunakan mask muka daripada ESP dan vitamin E. Kedua-dua vitamin ini amat berkesan untuk mengecilkan pori-pori dan memudarkan parut. Jerawat yang dulu bagaikan penghuni tetap pada wajah saya, sekarang sudah jarang menjengah. 
                 Saya amat bersyukur kerana Shaklee telah dapat mengatasi masalah kulit muka berjerawat yang telah saya hadapi sejak berusia 18 tahun lagi. Ini bukanlah overclaim kerana ini merupakan pengalaman saya sendiri setelah mengamalkan Produk Shaklee selama hampir 3 tahun ini.

Skincare Shaklee ~ anda mungkin meminatinya.


Anda mengalami masalah kulit berjerawat? 

Ada kekangan bajet?

Hubungi saya sekarang untuk rundingan secara percuma.

COD adalah untuk kawasan sekitar Sri Aman. Penghantaran secara Poslaju ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Jangan biarkan masalah anda berlarutan.

Facebook ~ Puan Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp ~ 010 5922567


Tiada ulasan:

Catat Ulasan