Isnin, 28 Oktober 2013

Mengapa ESP Shaklee Menjadi Pilihan Ramai Wanita?




Ramai wanita telah memilih untuk menjadikan Shaklee supplemen kegemaran dan mendapatkan manfaat yang terbaik daripadanya. ESP menjadi pilihan ramai wanita kerana beberapa sebab:


1) Menyusukan anak
~ ESP dapat membantu ibu-ibu untuk sentiasa kekal cergas dan bertenaga. Adalah amat penting bagi ibu yang menyusukan anaknya untuk sentiasa berada dalam keadaan bertenaga dan emosi yang baik. Hal ini kerana ia boleh mempengaruhi pengeluaran susu yang diperlukan oleh anak. Tekanan perasaan atau emosi yang terganggu boleh menyebabkan ibu kurang menghasilkan susu dan boleh menyebabkan bayi meragam kerana lapar.

2) Awet Muda
~ Penghasilan sel-sel baru oleh protein ESP menyebabkan kulit menjadi cantik dengan ton yang sekata, memudarkan jeragat, mengurangkan dan menghilangkan jerawat serta menggebukan kulit.

3) Mencegah Osteoporosis
~ ESP dilengkapi dengan unsur kalsium dan berfungsi mengelakkan kerapuhan tulang.

4) Mengekalkan berat badan ideal dan mengurangkan berat badan
~ ESP adalah rendah lemak dan tanpa kolesterol. Boleh diambil oleh orang yang mengalami masalah kolesterol dalam darah.ESP juga membantu mempertingkat tahap kolesterol baik, memelihara kesihatan jantung dan sebaginya.

5) Mengurangkan risiko kanser
~ ESP mengandungi isoflavone yang membantu mengurangkan risiko kanser, bertindak sebagai antioksidan dan menguatkan sistem imun tubuh.

6) Untuk wanita berpantang selepas bersalin dan orang yang telah menjalani pembedahan
~ ESP merangsang regenerasi kulit dan otot. Oleh itu, penyembuhan luka akan lebih cepat berlaku di samping dapat memudarkan parut.

7) Untuk orang yang sentiasa sibuk dan aktif
~ ESP yang diambil sebelum sarapan akan dapat membantu mengekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam. Namun begitu, sarapan amatlah penting untuk diambil dan tidak semata-mata bergantung hanya ESP.


TESTIMONI ESP SHAKLEE

Ada kekangan bajet?

Hubungi saya sekarang untuk rundingan. Anda layak mendapat E Book secara percuma.

COD adalah untuk kawasan sekitar Sri Aman. Penghantaran secara Poslaju ke seluruh Malaysia dan Brunei.

Jangan biarkan masalah anda berlarutan.

Facebook ~ Puan Mazuin Ahmad

Fanpage ~ Momma Mieya's

Sms/Whatsapp ~ 010 5922567





Tiada ulasan:

Catat Ulasan